sâmbătă, 16 iulie 2011

Vorbe nerostite...

Oare ce-as putea sa-ti spun, cum as putea sa-ti vorbesc ca sa intelegi....? te zbati mereu de parca n-ai avea un Dumnezeu care este in control, iti faci doar rau...  Dupa atata timp in care Dumnezeu si-a intins mana catre tine si copii tai ai gasit un om si ti-ai pus increderea in resursele lui, ai crezut ca vai gasii in el tot ce ai nevoie dar mereu te zbati, mereu alergi si nu stii unde mereu cauti ceva ce credeai ca ai odata cu el, fara el ai spune ca viata ta ar fi o ruina, nu te-ai putea descurca... dar unde e Dumnezeu in toata povestea asta? iti vine sa plangi si nu stii de ce, nu poti dormi, esti mereu nelinistita si ingrijorata in disperarea ta alergi si tot alergi si nu ma stii unde sa mergi.... te bazezi pe lucruri si pe oameni si spui mereu ca te increzi in Dumnezeu, dar daca faci asa... spune-mi... de ce esti mereu disperata? de ce crezi ca fara acest om nu ai putea sa te descurci? pentru ca acele maini s-au retras... stii de ce? pentru ca Dumnezeu te-a lasat sa-ti traiesti viata asa cum ai vrut... a retras acele maini pentru ca ai gasit un inlocuitor... de ce nu vrei sa inlocuiesti oamenii si lucrurile cu Dumnezeu? ai ajuns sa folosesti tot felul de metode care spui ca o sa-ti aduca bine in casa ta, o va curatii si ocrotii... mai nou rugaciunile nu sunt eficiente mai trebuie sa folosim si tamaie si apa sfintita, sunt bune curatesc si sfintesc, alunga energiile negative... oare chiar sa fie asa? Dumnezeu ti-a demonstrat deja ca nu! ai incercat cu metode de ale tale si nu sa intamplat nimic... dar o singura rugaciune am facut si totul a fost bine... eu nu cred ca apa sfintita, sfinteste si curateste pentru ca Dumnezeu nu este interesat de lucruri, El  nu la trimis pe fiul Sau ca sa sfinteasca lucruri, pentru ca El este interesat direct de oameni, noi avem un singur mijlocitor si acela este Isus Hristos care a murit si a inviat pentru oameni, El sa facut pacat pentru ca Dumnezeu Tatal sa ne vada neprihaniti prin El prin Hristos, (2 Corinteni 5.21) El e singurul mijlocitor! apa sfintita tamaia si icoanele nu trebuie sa fie un mijocitor, ele sunt egal cu 0 ti-a demonstat-o si tie doar ca nu vrei sa accepti... (pentru cititori: este o parere pur a mea si ceea ce am inteles eu ba inca si experimentat deci prin asta nu incerc sa judec sau sa acuz pe nimeni nici un ortodox, nu am nimic cu nimeni!) Cat de mult s-ar schimba viata ta daca te-ai intoarce cu adevarat la Dumnezeu, cat de mult s-ar schimba viata ta daca ai intelege ca viata e mai mult decat lupta pentru materialism, daca ai alerga putin in tine... ai vedea ce se afla cu adevarat in viata ta, ai vedea unde gresesti si ai vedea cat de mult sa indurat Dumnezeu de tine in fiecare clipa... daca ai stii ce inseamna cu adevarat sa traiesti cu Dumnezeu... El sa fie in centrul vietii tale, iar tu sa stii ca El este in controlul vietii tale si nu te va parasii nici o clipa... cat de linistita ai fi... ai putea sa te bucuri... ai gasii adevarata fericire, In El se afla adevarata fericire! as putea sa iti spun multe... dar fara nici un rost, nu vrei sa asculti, sa intelegi asa ca am sa continui sa sper ca intr-o zi iti vei da seama. acum nu pot sa inchei decat cu versurile pe care nu ti le-am spus dar ti le-am dedicat in inima mea acum ceva vreme...


O lacrima se scurge azi pe fata mea...
de ce nu vrei sa intelegi, ce-i viata asta?
De ce nu vrei sa te increzi cu adevarat in Dumnezeu?
De ce tot stai in pacatul tau?
De ce nu vrei sa te intorci la Dumnezeu...?
si inca-o lacrima se varsa dorind sa-ti spun ca-mi pasa...
De ce aperi pe cel vinovat si oasndesti pe cel nevinovat?
De ce nu vrei sa vezi ce faci cu-adevarat?
O... de-ai stii ce-i viata adevarata...
Cu Isus ai merge neincetat
Ce bucurie negraita ar fi in tine
stiind ca Dumnezeu chiar te poarta in bratul Sau
de-ai stii cu adevarat cat rau iti faci...
cat si ce produci in jurul tau...
cum fara sa-ti dai seama iti bati joc chiar si de copilul tau...
alergi, te zbati... dar pentru ce?
Isus a murit si a inviat ca tu sa ai viata
sa te increzi in El, si sa traiesti o altfel de viata
Sa nu ai teama, sa nu te zbati
sa nu traiesti doar pentru acest pamant sticat
dar nu intelegi... esti orb de pacat
Intoarce-te la Dumnezeu cu adevarat!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © din viata gandurilor mele.... Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver