sâmbătă, 25 februarie 2012

Biblia si telefonul!

Tocmai am primit un sms foarte tare de la un prieten! Spune asa:

Cum ar fi daca am trata BIBLIA ca pe telefoanele mobile???? Oare am purtat-o cu noi mereu in posete sau in buzunare???? ne-am intoarce dua ea daca am uitat-o???am umbla prin ea de cateva ori pe zi??? am folosi-o ca sa primim mesaje din textul biblic??? am trata-o ca si cum n-am putea trai fara ea??? oare am darui-o ca si cadou copiilor nostri?? am folosi-o cand calatorim??? am folosi-o in caz de urgenta??? si inca ceva, spre deosebire de telefoanele mobile, nu trebuie sa ne facem griji ca vom fi deconectati. ISUS a platit deja factura... in avans! UNDE E BIBLIATA???? DEci va doresc si eu ce mi-a dorit el mie... O zi binecuvantata de Domnul Isus.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © din viata gandurilor mele.... Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver