joi, 15 martie 2012

Prietenii nu se uita niciodata...

Cred ca 2 prieteni, (care au fost prieteni adevarati) orice ar fi fost intre ei nu se pot uita! habar nu am cum dar ma plimbam pe youtube si deodata zaresc o piesa care imi aminteste de multe...



Cat am mai plans eu pe melodia asta, bine este o melodie de dragoste dar pentru mine era relevant in tot ce se intamplase, fiecare vers (bineinteles inafara de partea cu sarutul :)) ) e ciudat... cand ma gandesc ca atunci cand eram hotarata sa o ajut sa se schimbe eram hotarata sa fac ceva pentru ea chiar in momentele acelea a inceput totul....cineva spunea in niste versuri: "cand vrei sa schimbi un rau in bine puterea ta n-ajunge e fara de folos, umil sa stai in rugaciune" pe atunci nu stiam asta, nu stiam ca puterea mea n-ajunge, nu stiam ca totul se va sfarsi in clipa urmatoare ce mi se pare ciudat si acum este ca cu toate cate mi-a facut si toate cate i-am acceptat inca nu am uitat-o si niciodata nu am incetat sa o iubesc ba chiar la un moment dat ca sa nu mai sufar toate cate imi facea in timpul cand eram certate imi doaream sa o urasc dar nu puteam! asa cum a fost a fost pritena mea singura din satul acela care nu se uita la fata mea care juca fostbal impreuna cu mine faceam sport eram atat de diferite in caracter si totusi aveam aceleasi pasiuni.... si acum parca vad ultima privire de prietenieatunci la despartire.... timpul a trecut si eu m-am intors de unde am venit si nu mai stau in acel sat dar i doresc tot binele si tare as vrea sa ajung pe la ea si sa fac pace cu ea oricum stiu ca nu va fi nevoie de multe cuvinte pentru asta pentru ca orice ar spune stiu ca si ei i e dor de mine... chiar daca nu ar recunoaste asta niciodata

Am privit-o in ochii ultima oara
lacrmile curgeau erau atat de amare
ma riga sa n-o uit, simtea ca e ultima vara
iar eu imi spuneam asa iubire nu moare
Nu stiam ca era ultima noapte
cand puteam fi atat, atat de aproape
imi amintesc doar vorbe desarte
cand o priveam in ultima noapte
Ultima privire mi-a ramas in amintire
ultima dezamagire nu o pot uita

Cat de bine se mai ptrivesc versurile astea cu momentul despartirii... acum totul este o amintire interesanta din trecut care nu ma mai doare deloc si este placut sa imi aduc amintesc de lucrurle bune care au fost... am uitat tot ce a fost rau si ceea ce mi-as dori foarte tare ar fi sa gaseasca si ea viata pe care am gasit-o si eu, adica viata cu Isus :)

Oriunde ai fi eu te voi gasii
oriunde tu ai fi eu te voi iubi
oriunde in noapte sau zi te voi gasi
in sinea mea cand voi iubi
dulcea mea amara mea
te voi gasi

In fie ce seara cand incerc sa adorm
plang si ascult piesa ei preferata
caci ma faca s-o simt atat de aproape
imi aminteste de noi si de ultima noapte

Si in final inchei cu melodia care ne placea noua sa o cantam impreuna... este o amintire frumoasa :D

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © din viata gandurilor mele.... Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver