luni, 7 mai 2012

Dumnezeu vorbeste....

m-am hotarat sa ma reintorc pe blog... :D am facut o pauza destul de lunga si poate nu pentru un motiv anume desi am fost si foarte acupata insa nu asa de ocupata incat sa nu mai pot sa-mi fac timp deloc pentru blog... sau intamplat multe in ultima vreme dar am vrut azi sa scriu despre o incurajare pe care Dumnzeu mi-a dat-o ma rugam Domnului sa imi vorbeasca si bineinteles Dumnezeu care este un Dumnezeu credicios mi-a raspuns
Pe orice mladita care aduce roada, o curata, ca sa aduca mai multa roada (Ioan 15.2 b)  
un alt verset spune in proverbe: radacina celor neprihaniti rodeste
e minunat, atunci cand vorbeste El, stii ca este El

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © din viata gandurilor mele.... Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver