luni, 24 octombrie 2011

De la ei am invatat...

e ciudat... nu stiu ce ma apucat dar de ieri imi tot aduc aminte de oameni de la care am invatat, oare o fi pentru faptul ca curand voi implini 18 ani? nici eu nu stiu, dar e placut :d e placut sa-ti dai seama ca ai ajuns majora si ai invatat ceva bun... uitandu-ma in urma mea as putea sa vad mult rau dar dincolo de toate astea au fost oameni de la care am invatat lucruri care m-au facut sa merg mai departe si care m-au format...
De la mama... am invatat ca Dumnezeu nu-ti da mai mult decat poti duce nu stiu ce ma facut sa cred afirmatia asta dar am crezut-o si ma ajutat mult in anii copilariei, ma facut sa merg inainte!
pastorul adventist a fost cel mai special om pe care Dumnezeu mi la dat in viata mea... a fost un calator care a lasat in urma lui o frumoasa invatatura, de la el am invatat ca... " Viata este un joc dur ce ne invata sa fim invingatori, dar pentru a invinge... avem nevoie de experienta iar experienta se castiga doar prin puterea de a merge mai departe" Dumnezeu, prin el ma invatat sa-mi accept crucea... si crescand am inteles de la el cat de important este sa spui un cuvant de bine unui om necajit si nebagat in seama, oamenii nu-si dau seama cat de valoroase sunt cuvintele, dar eu am invatat de la el! el nu stie dar sigur nu sa gandit niciodata ce a insemnat "in mine ai un prieten" atunci cand mi-a spus, ar ramane marcat daca i-as spune vreodata... ma ranit si a plecat dar pentru mine va fi mereu un om special!
Un alt om special care l-am cunoscut indirect in seara mantuirii mele... am invatat atat de multe de la el... despre viata, despre credinta, despre Dumnezeu... vietile noastre oarecum se aseamana si l-am luat ca model iar Dumnezeu la folosit cu putere in vaiata mea. astazi, promovez acelasi lucru care el il promeoveaza, si anume acela ca se poate trai mai mult din Dumnezeu se poate trai o viata mai buna alaturi de Dumnezeu eu chiar cred asta si am vazut in viata mea! ultimul lucru care l-am invatat de la el este ca oamenii nu vor sa poarte jugul lui Hristos si vor sa-si largeasca calea si inloc sa treaca peste obstacole le ocoleste ca sa le fie lor mai bine, mai unsor. de atunci intotdeauna cand apare ceva imi amintec ca nu trebuie sa ocolesc obstacolele ca sa-mi fie mai bine trebuie sa trec peste ele caci Dumnezeu imi da biruinta.
odata, in drumul meu prin lume am intalnit o psiholoaga de la care am invatat ca nu poti cere mai mult decat are cineva sa-ti dea! nu poti cere iubire acolo unde nu este chiar daca normal ar trebui sa fie. ar fi extrem de surprinsa sa vada cine sunt astazi iar eu as fi extrem de bucuroasa sa-i spun ca exista un Dumnezeu atotputernic care face din lucrurile imposibile, posibile.
de la pastorul Petrica am invatat ca Dumnezeu este in control si El ma pus in locul in care sunt iar in timp ce ma lutam sa inteleg de ce Dumnezeu ma pus in locul in care ma pus si de ce a trebuit sa trec prin ceea ce am trecut Domnul la trimis pe pastorul Costel de la care am invatat sa am incredere in inteleptciunea lui Dumnezeu
impreuna cu BPT am invatat si inca mai invat sa slujesc si sa imi folosesc talantii
de la totul pentru Hristos am constientizat ca exista o lupta spirituala pe care nu o vad si unde este lucrarea lui Dumnezeu este si impotrivire din partea celui rau. pe campul de lupta, e lupta dar unde e Dumnezeu, e viata si biruinta! Am mai invatat ceva de la o persoana de acolo... am invatat sa merg mai departe chiar daca gafez, sa nu ma descurajez cred ca am prins mai mult curaj.
iar cei de la Estera au fost mereu langa mine prin rugaciunile lor, prin incurajarile lor cand cei din casa mea erau impotriva mea si cand nu au fost in stare sa ma inteleaga si sa ma asculte Dumnezeu mi-a dat niste femei speciale care sa ma incurajeze si care sa ma asculte practic niste straine care au fost si sunt langa mine
Acestia sunt oamenii care au avut si au (unii) un impact asupra mea ei sunt oameni care fie Dumnezeu i-a adus in viata mea doar sa ma invete ceva fie oameni prin care Dumnezeu ma binecuvinteaza in continuare. Multumesc lui Dumnezeu pentru ei si pentru impactul care l-au avut in viata mea dar mai presus de toate i multumesc lui Dumnezeu ca ma ridicat de jos, ca a fost langa mine cand nimeni nu a fost ca ma intarit si ma invatat atatea lucruri, i multumesc pentru tot cea ce a facut si face in continuare in viata mea i multumesc ca prin harul Lui sunt ceea ce sunt astazi si fara El nici nu as fi si nu as putea trai fara prezenta lui in viata mea.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © din viata gandurilor mele.... Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver