sâmbătă, 22 octombrie 2011

pe campul de lupta, e lupta!

Ce-am invatat in ultima vreme...? ca pe campul de lupta, e lupta! Cand vrei sa faci ceva pentru Dumnezeu, cand incepi sa i-ei initiativa apar piedicile... de ce? pentru ca cineva pe care nu-l pot vedea nu-i place ceea ce fac si imi pune piedici si descurajari si ar face totul doar sa se asigure ca nu fac... vorbesc despre o lupta spirituala reala pe care nu o pot vedea vorbesc despe Satan si ingerii lui! Cand satan a simtit pericol a vrut sa ma arunce din lumea mea...a vrut sa ma arunce aproape de lumea mea dar destul de departe pentru a ma impiedica sa mai pot face ceva pentru Dumnezeu. a fost o batalie mare dar pe care bineinteles Dumnezeu a castigat-o... apoi mi sa ridicat impotrivire dupa primul weekend de seminar dar si acolo Dumnezeu a biruit. iar in seara asta, la slujire brusc ma apucat o durere de spate cum nu am mai avut de cand Chris si trupa lui s-au rugat pentru mine si Dumnezeu a luat acele dureri groaznice de spate (de atunci nu am ami avut astfel de probleme)... durerea din seara asta a fost echivatentul unei ore de stat in picioare (desi eu numai ce imi incepuse-m slujirea de vreo 5 minute) nu m-am speriat am inteles ca este vorba de o impotrivire a celui rau si am inceput sa ma rog si iata ca asa cum a venit durerea asa a si plecat! Inca mai simt o foarte, foarte unsoara durere de spate. deci, ce am inteles in ultima vreme din viata mea? am constientizat mai mult ca exita o lupta pe care noi nu o vedem iar atunci cand vrei sa faci ceva pentru Dumnezeu ai intrat pe campul de lupta si unde este un cap de lupta acolo este si o lupta, cu cat mai mare este lucraea lui Dumnezeu cu atat mai mare este lupta. daca nu este atacat fizicul atunci iti apar tot felul de piedici iar daca nici asa nu merge te ataca la nivelul mintii incercand sa te descurajeze sau sa-ti puna tot felul de ganduri nesanatoase deci vorba acea: unde Dumnezeu lucreaza si satan lucreaza! pe campul de lupta, e lupta dar unde este Dumnezeu este si viata!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © din viata gandurilor mele.... Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver