miercuri, 5 octombrie 2011

o simpla straina azi vorbeste...

Astazi ma gandeam la dragostea crestina ma gandeam sa scriu despre asta dar ma intors cineva pe dos insa mi-a ramas in cap un mare adevar... colegii mei cantau astazi versurile "daca dragostea dispare, viata mea n-are culoare si doare tot mai tare" cat de adevarate sunt versurile astea in viata oricarui om am fost creati cu iubire si ceea ce ne face fericiti este tot iubirea fara iubire e totul pustiu, fara culoare am auzit candva o vorba foarte faina "unde dragoste nu e, nimic nu e". Omul nu poate trai fara dragoste cel mai tare doare atunci cand in casa ta nu e dragoste, cand dragostea dispare atunci chiar viata nu are culoare, poti sa ai succes, prieteni si tot ce-ti trebuie dar daca in casa ta dragoste nu e, nimic nu e. asa a creat Dumnezeu un loc special nimit familie unde astazi tot mai mult este deteriorat, am scris niste versuri astazi si sincer mi-e rusine sa spun despre cine este vorba in versurile astea. de ce? pentru ca lucrurile ar trabui sa stea total altfel dar asta e...

Ma simt ca un strain
in locul ce altadata il credeam sprijin
fete patetice, ipocrite ma privesc
ganduri ascunse isi soptesc
cred ca pot sa-si ascunda ipocrizia
sub niste vorbe bune si scuze fara rost
dar soaptele lor nu raman ascunse de urechile mele
iar privirile lor imi spun cine sunt si ce gandesc
soaptele lor ma lasa cu picioarele inmuiate
vorbele lor cu ochii inlacrimati
atitudinea si apropo-urile fara sens ma lasa rece
de paca n-as sti ce se petrece
sunt in plus, dar n-am cei face!
nu-i vina mea ca fac parte din viata lor
dar nu-i nimic merg inainte
cand simt ca nu mai pot incep sa plang
cand nu mai stiu ce sa fac nu ma plang pe mine
va plang pe voi, sau poate ma plang si pe mine pentru voi
inainte Domnului eu stau, doar El imi e sprijin
povara mea o poarta si pacea Sa imi da
credinta si putere primesc, pe stanca ma aseaza
El e cu mine cand toti sunt impotriva mea
El ma iubeste cand pentru cei de-ai mei sunt in plus
El e cu mine si mi-a dat alti oameni care sa tina la mine
si ei sunt cu mine cand voi sunteti impotriva mea
cand voi nu dati dovada de prea multa reatiune
ei inalta o rugaciune, cerurile se deschid
iar Domnul ne da bucurie.
binecuvantat fi Doamne pentru tot ce-mi dai
iubirea Ta si increderea in Tine ma fac sa sper la mai bine.

E ciudat, cand oamenii ma judeca pentru un trecut mort cand sunt in suferinta din cauza oamenilor imi vin un anumit gen de versuri in minte versuri rap crestin poate unora li se pare ciudat dar mie imi place muzica si mai mult decat linia melodica pentru mine conteaza mesajul cantecului uneori gasesc cantece care nu sunt genul meu dar versurile sunt foarte bune, imi place rap-ul pentru ca este singurul gen de muzica care spune lucrurilor pe nume, spune realitatea simplu si la subiect este singurul gen de muzica pentru care conteaza doar mesajul, deci da! n-am nimic cu rap-eri crestini si pot sa dau si explicatii pentru asta si unele chiar biblice imi plac tare mult versurile din piesa nu ma cunosti: "n-ai fost in locul meu nici nu esti nici nu vei fi, nu cunosti ce am trait, ce traiesc, ce voi trai raman la fel neschimbat pana in clipa cand voi muri nu vorbi daca nu sti" foarte adevarate versuri pentru ca oameni mai nou stiu doar sa vorbeasca si sa-si dea cu parerea fara sa stie ceva concret iar in cazu in care te asculta nu te asculta ca sa inteleaga ci ca sa aiba ce sa judece! poate pare cam dur dar e realitatea blogul se numeste din viata gandurilor mele si asta fac, dau la lumina anumite ganduri pe care unii nu au curaj sa le spuna pentru ca sunt cuvinte prea grele dar asta e realitatea. nu credeam ca melodia urmatoare imi va ajunge asa de folositoare dar viata ne surprinde mereu si eu vreau sa aleg sa lupt pentru visele mele pentru visele pe care le-a pus Hristos in mine si cantecul asta rap a fost o incurajare pentru mine mai ales sfarsitul



pe mine biserica m-ar astepta dar sunt altii care ma impiedica, oricum Domnul va lupta pentru mine. inchei cu...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © din viata gandurilor mele.... Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver