sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Cu Tine eu privesc doar inainte!

Cand Dumnezeu este cu tine, nimeni nu poate fi impotriva ta! Am asa de multe ganduri si nu stiu pe care sa il scriu... :) dar astazi ma bucur, ma bucur pentru ca Domnul este cu mine si ma primeste ma bucur pentru ca il am de partea mea si ma iubeste... Satan incearca sa ma acuze, (pentru ca el este acuzatorul fratilor asa ne spune biblia ) sa ma faca sa ma simt un nimic si a reusit acum cateva zile a reusit sa ma faca sa imi imi plang trecutul sa ma invinovatesc pentru lucruri reale si ireale, sa-mi plang de mila pentru greselile trecutului, pentru ca nu am putut sa fac nimic dar pana la urma ce mai au rost aceste ganduri? nu ajuta cu nimic sa iti plangi de mila, sa traiesti in regrete pentru niste lucruri care oricum nu le-ai fi putut evita si orice ai fi incercat oricum nu ar fi iesit bine. Intrebarea este.. daca Dumnezeu ma iertat, eu de ce sa nu ma iert? adica asta vrea si Isus pentru ca El a venit sa ne dea viata si sa o traim din plin sa fim eliberati de orice povara... satan vrea sa patrez povara trecutului dar Isus pe cruce a luat-o eu trebuie doar sa accept asta in viata mea! Da, am facut alegeri gresite pentru ca viata nu mi-a dat foarte multe la indemana ca sa pot sa fac altceva. Lucrurile au stat in asa fel ca nu am putut sa evit raul din viata mea, orice as fi facut! si pentru asta cand rasuflu si eu si spun ca este bine trecutul ma face si astazi sa platesc... dar il am pe Dumnezeu si orice sa-r intampla nu il voi mai lasa pe cel rau sa ma faca sa uit ce am primit la cruce. Astazi nu ma plang, nu imi este teama de atacurile trecutului si nu imi este teama de viitor pentru ca Dumnezeu este cu mine. tot secretul puteri mele este dragostea lui Dumnezeu si credinta in El asta ma tine in picioare, asta ma face sa merg mai departe ORICE s-ar intampla pentru ca nimic nu poate sa ma desparta de iubirea Lui cu El sunt biruitoare in orice am de biruit in aceasta viata! si pana la urma exita un citat care mie imi place foarte tare: "Un om de succes este acela care poate construi o fundatie solida cu caramizile pe care altii le arunca in el." asta fac eu si Dumnezeu este cel care ma cladeste iar eu stiu ca pot face lucruri mari cu El.

"Cu Tine eu privesc doar inainte
orice val de ar veni
eu stiu ca esti aici
cand fiinta imi este franta
si nu mai pot spera
in mana Ta de Tata
imi mangai inima
Doamne Tu tamai pe veci
iubirea mea"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © din viata gandurilor mele.... Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver