joi, 12 ianuarie 2012

Ganduri si versuri (Exista oare cineva....?)

Cred ca pana la urma ma apuc si de cantat... :)) Citeam despre indentitatea noastra in Hristos si citind mai multe pasaje din biblie la an moment dat mi-a venit inspiratia si am inceput sa scriu un cantec... iata ce a iesit:

Exita oare cineva
sa ma accepte asa cum sunt
sa pot sa-mi pun increderea
ca niciodata nu ma va lasa
exita oare cineva
sa ma ajute in noaptea grea
iubindu-ma in slabiciuni
iertandu-ma ce am facut

El exista, este Isus
prin credinta il poti gasi
El e vesnic neschimbat
Dumnezeu minunat

Exista oare cineva
sa iti salveze viata ta
sa iti dea tot, fara sa meriti ceva
exista oare cineva
sa te iubeasca atat de mult
chiar viata in locul tau sa-si dea
ca tu sa ai un nou inceput

poate te gandesti sa-mi spui ca am talent sau ca ma pricep dar eu vad altfel lucrurile... poate iti pare ciudat (defapt cred ca si mie mi se pare umpic ciudat uneori...) dar eu cred ca este o diferenta intre dar si talent (desii stiu ca talentul este dat ca un dar de la Dumnezeu) adica cineva care are talent poate sa ia un subiect si sa faca niste versuri dar eu nu pot sa fac asta... eu scriu doar in urma unor experiente mai speciale in care Dumnezeu ma cerceteaza si imi da cuvinte... deaceea eu zic despre mine ca este dar pentru ca tot ce scriu vine de la Dumnezeu si pot sa scriu doar atunci cand stau aproape de El asta cred ca se numeste mai degraba har pana la urma decat dar pentru ca talentul de a scrie versuri este defapt un dar de la Dumnezeu... har, dar cert este ca e ceva special pentru care nu eu nu am nici un merit... si asta este foarte bine pentru ca asta ma motiveaza sa nu ma laud sau sa ajung sa caut laudele oamenilor cu ceea ce ce scriu pentru ca ceea ce scriu nu este al meu defapt, eu doar primesc si dau mai departe... cat despre versurile de mai sus cred ca nu le voi uita niciodata pentru ca nu am avut o experienta foarte speciala inainte si nu am mai scris de mult asa ca nu ma asteptam sa vina totul asa cum a venit, pur si simplu 100% de la Dumnezeu!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © din viata gandurilor mele.... Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver