duminică, 15 ianuarie 2012

Fiecare merge acolo unde i este inima

Weekend acesta am fost la un botezul verisoarului meu care sa nascut de ziua mea:D (eu aveam o vorba la faza asta: fiecare se lauda cu ce are :)) ) mare bucurie, toti foarte frumosi... dupa ce am refuzat oferta nasului ( si in acelasi timp si preotului) de a juca el spunandu-mi ca nu se intampla nimic eu spunandu-i ca nu sunt cu asa ceva, ca nu imi place stateam pe scaun si priveam la multime cum joaca si ma gandeam.. stii de ce fac oamenii astfel de lucruri sa danseze pe o muzica care promoveaza niste principii gresite in viata ca bautura si banul face totul... ? raspunsul este ca se simt bine, eu nu ma simt bine la o astfel distractie pentru mine treaba asta cu simtitul bine nu se razuma la bautura, dans femei respectiv baieti frumosi... stand acolo mi-am dat seama cat de bine e in prezenta Domnului atunci in momentele de lauda si inchinare sau tot felul de alte activitati inafara de bautura si dans. Concluzia mea la tot ce am gandit este: mergi odata acolo si iti vei da seama cat de bine e cu Domnul... Este extraordinar in prezenta Domnului sau cand canti o muzica care promoveaza ceva bun care se refera la Dumnezeu si la mantuirea pe care noi am primit-o nu cred ca se compara acest gen de muzica de stat in prezenta lui Dumnezeu cu bautura si muzica si dansul acela... multi au impresia ca daca te pocaiesti ai sa traiesti o viata de renuntare la tot ce inseamna distractie ca va trebui sa faci pe sfantul/sfanta cu biblia si Dumnezeu si biserica in timp ce afara sunt atatea de vazut cluburi si discoteci si bautura femei/barbati, sex si asa mai departe... dar eu cred ca mergi acolo unde iti este inima... iubesti chefurile si cluburile? ai sa mergi acolo... fiecare va merge acolo unde i este inima, asa se explica si faptul ca avem tineri in bisericile noastre care inca nu au renuntat la mica distractie de la club iar apoi la timpul de inchinare si la predica sunt preocupati cu telefonul sau cu susotitul. Ei inca nu au inteles ca viata de crestin nu se incheie odata ce ai iesit de pe poartea bisericii si nu au gustat cu adevarat ce inseamna nasterea din nou, acea nastere care produce o schimbare in inima ta si tot ce nu a fost bun si ai iubit de atunci incolo nu iti va mai placea si ceea ce vei iubii este Dumnezeu si ceea ce spune El ca este bine pentru ca fiecare se duce acolo unde i este inima si pe cine iubesti aceluia vrei sa-i faci pe plac si daca il iubesti pe Dumnezeu Lui vrei sa-i faci pe plac... iubesti biserica si pe Dumnezeu? vei merge acolo, vei tanji dupa prezenta lui Dumnezeu, unui crestin care il iubeste pe Dumnezeu nu i va fi greu sa aleaga intre un meci de fotbal sau un club (sau aorice alta activitate) si o seara petrecuta cu Dumnezeu la biserica... daca ai fost nascut din nou si ai gustat ce inseamna Dumnezeu si inchiarea si cat de bine este cu Dumnezeu nu vei tanji dupa lucrurile si distractiile de afara... tot ce am scris pana acum se rezuma doar la afirmatia aceasta: "fiecare merge acolo unde ii este inima!" daca vreti sa o luam asa... ( in sensul acesta) crestinnism nu inseamna o viata privata de distractie ci crestinism inseamna sa iti schimbi modul de a te dinstra.

si inchei cu aceeiasi afirmatie: "Fiecare merge acolo unde i este inima"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © din viata gandurilor mele.... Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver