vineri, 26 august 2011

Compromisul e pentru lasi!

nu stiu ce mi-a venit azi dar mia venit niste ganduri despre compromisuri... in primul rand cred ca compromisul este pentru lasi, compromisul este negarea atotputerniciei lui Dumnezeu, un om care se lasa compromis este un om care nu a inteles ca Dumnezeu este in control si orice s-ar inampla nu este parasit. Compromisul mai este calea unsoara pavata cu intentii bune, cu promisiunea rezolvari problemei dar finalul niciodata nu va fi cel asteptat intotdeauna se va sfarsi trist sau in unele cazuri chiar tragic. Se spune ca, calea catre iad este pavata cu intentii bune, degeaba ai intenti bune daca nu actionezi corect! Stiti... In lumea asta in care traim exista un standard pe care daca il incalcam adunam in inimile noastre tristete, neliniste, mustari de constiinta... daca calcam acest standard facem greseli mari in viata, acest standard este pus de Dumnezeu fie ca omul recunoste fie ca nu tot ce este drept dainuie, minciuna niciodata nu iti va aduce ceva bun care sa tina care sa nu provoace suparare in jurul tau, dupa cum spunea Doamna Marica Elena " Adevarul iese biruitor la vremea lui chiar daca temporar pare un invins" ceea ce trece de ceea ce este drept si curat, ceea ce trece de standardul lui Dumnezeu nu poate dainui, nu poate sa aduca ceva bun cu adevarat. Un om face compromise mari din teama si lasitate, atunci cand te temi de infrangere, te temi sa lupti pentru ca sa devi un invingator alegi o cale mai unsoara cu promisiuni care defapt sunt false! daca astazi imi pare rau de ceva din viata mea este ca m-am lasat compromisa ( desii nu ma mai gandesc si nu mai este nici un resetiment pentru ca am o viata noua si daca lui Dumnezeu nu-i mai pasa de ceea ce a fost... mi-e de ce mi-ar pasa? trecutul trebuie lasat in urma cu tot ce a fost in el!) am uitat in clipele acelea ca Dumnmezeu este cu mine si familia mea si orice ar fi Dumnezeu ne va ridica, cand am gasit o portita de scapare si am reusit sa ies mi-am dat seama ca nu m-am increzut in El si atunci mi-am zis: Compromisul este pentru lasi! poate deaceea acum nu mi-e teama de inceputurile de la 0 pentru ca stiu ce am trait si stiu puterea lui Dumnezeu nu mi-e teama ca voi ajunge sa traiesc in lipsuri sau in belsug pentru ca am invatat de mica sa fiu multumita cu ce am, in timp am invatat ca Dumnezeu este cu mine si problemele de pe acest pamant sunt trecatoare desii eu nu il cunosteam pe Dumnezeu pe atunci, stiam aceste lucruri... am invatat multe despre copromis dar unul dintre aceste lucruri este ca compromisul nu este pentru crestini, pentru oamenii care se cosidera copii de Dumnezeu si care au o relatie personala cu El. compromisul este pacat!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © din viata gandurilor mele.... Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver