miercuri, 17 august 2011

O scrisoare netrimisa...

Iata-te... iti sta in fata un al 3-a inceput... te privesc de mult si tot incerc sa-ti spun ce nu e bine, dar nu ma asculti! Tot ce ai castigat, ai pierdut faptele farama te-au facut.... am tot incercat sa-ti spun.. sa te previn sa nu mai faci aceleasi greseli ca in trecut dar eu n-am contat pentru tine, ti-ai batut joc de mine, ti-ai batut joc de altii, ai avut interese, nu iubire! Astazi compromisul te-a ajuns... astazi plangi pentru el iar eu plang pentru tine... imi plange inima in mine ca tot aceleasi greseli vrei sa le faci, si tot incerc sa-ti vorbesc dar nu vrei sa intelegi! In aceste momente ma uit la tine cum iti versi lacrimile amare ale greselilor tale cum vorbesti cu acel ce ti-a distrus sufletul si sansa la " o viata mai buna".... acum, cand ai ajuns la capatul puterilor, in disperare am avut dreptul la cuvant, am avut sansa sa te ajut, dar cum?Acum, la final... ce-as mai putea sa-ti spun? nici tu nu stii ce vrei, inca mai speri in ceva ce nu intelegi ca nu exista, inca incerci sa te fortezi, sa te umilesti... cand toti iti spun ca gresesti! abea acum iti dai seama ca te-ai bagat acolo unde nu trebuia, dar e prea tarziu... nu e vorba de mine, e vorba de cineva care o sa sufere datorita sperantelor dejarte pe care i le-ai facut... cum poti sa-i spui unui copil de 3 ani ca si-a pierdut potentialul tata... deja simte... deja imi vine sa plang pentru el, pentru inocenta pe care o are pentru ca mi-am spus ca am sa lupt pentru el, pentru ca el sa nu treaca prin ce am trecut eu... mi-am promis ca am sa fiu pentru el ceea ce tu nu stii sa fi... astazi plang pentru voi... pentru ca sunteti ai mei, asa cum sunteti... astazi plang pentru tine, pentru greseala ta si pentru poatentiala greseala pe care ai de gand sa o faci... nu-mi mai pasa ca ti-ai lasat prietena sa ma faca sa ma simt jos... nu-mi mai pasa ca nu ai stiut sa fii ceea ce esti... nu-mi mai pasa de trecutul zbuciumat la care ai fost partasa.... nu-mi pasa ca din cauza un om ai fost in stare sa iti bati joc de mine sa ma barfesti sa crezi tot felul de prostii nu mai cersesc de mult iubirea ta... dincolo de toate las trecutul in spate...nu pentru asta plang... ci plang pentru ca nu mai ai speranta, pentru ca nu ai invatat din greseli, pentru ca nu ai inteles ce e cu adevarat important in viata, pentru ca nu ai stiut pentru ce sa lupti, pentru ca inca o data ai esuat in viata, pentru ca si-a batut joc inca un om de tine, pentru ca doar crezi ca il cunosti pe Dumnezeu si nu in ultimul rand pentru ca imi esti mama!Ce-as mai putea sa-ti mai spun? ce-as mai putea sa-ti fac ca sa intelgi ca viata e mai mult decat vezi...? e prea tarziu ca sa repari ceea ce ai pierdut, ceea ce ai facut... iti sta in fata un nou inceput... si ma intreb oare ce va mai fi? eu nu pot sa te ajut... dar sper ca de data aceasta prietenii sa te sfatuiasca cu inteleptciune dar mai mult decat orice sper ca Dumnezeu sa aiba mila de tine sa Se indure si sa te ajute sa razbesti in viata... Sa-ti dea putere sa mergi mai departe, dar mai mult decat orice sa Te mantuiasca... El e singura speranta, El ne poate ajuta sa razbim in noul inceput ce ne sta in fata! de-ai avea si tu speranta....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © din viata gandurilor mele.... Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver