marți, 9 august 2011

O afirmatie cu valoare pierduta!

ma gandesc azi la o vorba mare din biblie care si-a pierdut valoarea... unora nu o sa le placa ce scriu azi dar este parerea mea si nu condamn, nu judec pe nimeni si nu oblig pe nimeni sa gandeasca ca mine! sunt pur si simplu gandurile mele, deci va rog sa nu ma judecati pentru ca gandesc!:d dupa parerea mea o vorba mare este aceasta: Pot totul in Hristos care ma intareste. (Filipeni 4.13) e o vorba mare pe care astazi multi o afirma dar putini o traiesc, daca astazi ma deranjeaza ceva la tineri in legatura cu aceasta afirmatie este ca prea multi o afirma cu atata usurinta si in realitate traiesc ca si cum habar nu au ce inseamna asta! prea multi traiesc in infrangere si nu in biruinta si totusi multi spun ca aceasta afirmatie este motto-ul lor in viata dar cei mai multi dintre ei la primul obstacol, la prima incercare isi plang de mila il intreaba pe Dumnezeu, de ce? atunci cand au o problema in interiorul lor isi pierd speranta ca se pot schimba... cei mai multi afirma dar nu traiesc!in primul rand ca sa traiesti aceasta afirmatie trebuie sa inveti sa nu intrebi de ce? ci sa accepti voia lui Dumnezeu, sa te smeresti si sa fi multumit cu ceea ce ai pentru ca Dumnezeu nu promite ca vom avea o viata mai buna dar promite ca prin orice vom trece El va fi cu noi. Pavel a invatat sa fie multumit in orice imprejurare cand este in belsug si cand este in lipsa in 2 Corinteni 12.10 spune: De aceea simt plăcere în slăbiciuni, în defăimări, în nevoi, în prigoniri, în strâmtorări, pentru Hristos; căci când sunt slab, atunci sunt tare. Cred ca o afirmatie sinonima la afirmatia pot totul in Hristos care ma intareste este caci cand sunt slab atunci sunt tare. Ca sa poti simtii placere in slabiciuni, in defaimari etc. trebuie sa ai credinta ca Hristos este in controlul vietii tale, ca El este cu tine orice s-ar intampla si sa poti sa spui Ba mai mult, ne bucurăm chiar şi în necazurile noastre; căci ştim că necazul aduce răbdare, răbdarea aduce biruinţă în încercare, iar biruinţa aceasta aduce nădejdea. (Rom. 5.3-4) Nu poti sa te bucuri in necazuri daca nu esti cu ochii atintiti la Hristos, stiind ca El este in contol si ca El are ultimul cuvant peste orice situatie, nu poti sa te bucuri in incercare daca nu ai inteles ca din orice incercare Dumnezeu are ceva sa te invate, vrea sa faca o transformare in tine si uitandu-te la aceste aspecte te bucuri, dar nu poti sa te bucuri daca nu ai inteles ca Dumnezeu este mai interesat sa te transforme pentru cer decat sa traiesti mai linistit pe acest pamant. Noi suntem in scoala lui Isus pe acest pamant aici suntem in proces de transformare ca acolo in cer sa ne bucuram alaturi de El. Asta inseamna sa te increzi in Dumnezeu atunci cand ai inteles aceste lucruri nu doar ca vei afirma Pot totul prin Hristos care ma intareste ci vei si trai aceasta afirmatie. si pentru asta nu trebuie sa fi tare, trebuie sa fi slab pentru ca atunci cand esti slab esti tare prin Hristos Şi El mi-a zis: „Harul Meu îţi este de ajuns; căci puterea Mea în slăbiciune este făcută desăvârşită.” Deci mă voi lăuda mult mai bucuros cu slăbiciunile mele, pentru ca puterea lui Hristos să rămână în mine.(2Cor. 12.9) si nu poti sa fi slab si tare prin Hristos daca nu traiesti in dependenta de Dumnezeu. Va spun din experienta ca prin cele mai grele incercari de treci, poti sa zambasti si sa ai bucurie daca traiesti in dependenta de Dumnezeu. Prietenii care stiu incercarile prin care trec uneori se mira pentru ca ma vad cum trec prin cele mai grele circumstante ale vietii si am bucuria lui Hristos in mine. si mi sa spus " eu nu te mai inteleg, cum poti sa fi asa?" raspunsul e simplu stiu ca Dumnezeu este in controlul vietii mele si am invatat toate acele lucruri despre care am vorbit mai sus. Eu sunt slaba dar primesc harul lui Dumnezeu care ma intareste si astfel traiesc afirmatia pot totul prin Hristos care ma intareste. In realitate afirmatia aceasta este lucrarea lui Dumnezeu, harul pe care il primesti de la El iar cuvintele acelea "pot totul" este credinta pe care orice crestin ar trebui sa o aiba, dar nu poti sa ai aceasta credinta daca nu traiesti in dependenta de Dumnezeu si nu poti sa traiesti in dependenta de El daca nu ai o atitudine de sinceritate si smerenie inaintea Lui. Eu cred ca asta inseamna sa traiesti afirmatia pot totul prin Hristos care ma intareste.

2 comentarii:

gabriella spunea...

Mie chiar imi plac postarile tale si din ele am ce invata.

savedofSurvior spunea...

multumesc pentru apreciere gabriella si mie imi place foarte mult cum scri si imi place entuziasmul tau pentru viata... nu gasesti prea des oameni ca tine:d

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © din viata gandurilor mele.... Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver