sâmbătă, 13 august 2011

Tu esti iubirea ce mi-ai aratat iubire!

acum cateva saptamani am scris noi versuri despre Dumnezeul care ma iubit atunci cand nimeni nu a facut-o, a fost de partea mea atunci cand toti erau impotriva mea, Ma aparat atunci cand altii ma acuzau, El intotdeauna a avut ultimul cuvant.... i multumesc lui Dumnezeu pentru ca ma iubit, ma iubeste si ma va iubi intotdeauna, nimic nu ma poate despartii de dragostea Lui!



Tu esti iubirea ce mi-ai aratat iubire
cand ti-am gresit si credeam ca-s un nimic
Tu m-ai iertat si m-ai iubit
uimit am privit si n-am inteles
dar Tu ai continuat sa ma iubesti
atunci cand teama imi era de iubirea Ta
si nu stiam ce inseamna a-mi fi Tata
incet mi-ai aratat iubirea Ta
nu ai venit la mine cu un tunet
nu ai venit nici cu mustrare
ai venit bland ca o raza de soare
ai venit mereu sa-mi amintesti ca am valoare
in timp, am invatat sa nu traiesc ca o orfana
si-am inteles ca ma iubesti
asa cum sunt acceptare primesc
in Tine am invatat sa ma incred
chiar daca uneori nu inteleg
am invatat sa nu intreb: de ce?
ci sa spun "faca-se voia Ta"
Am vazut ca Esti cu mine si ma incred in Tine
tot ce sunt astazi, sunt pentru ca mi-ai dat putere sa fiu
iar astazi stiu, ca nu am nimic special insa Tu mi-ai dat mult har

1 comentarii:

llobyt spunea...

mda...intradevar Dragostea lui e nemarginita...

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © din viata gandurilor mele.... Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver