luni, 5 septembrie 2011

despre oameni de caracter

Mi-a ramas in cap o fraza pe care am citit-o pe internet... "adevaratii oameni care au influentat lumea nu sau lasat influentati de ea" ma gandeam aseara ca un om de caracter nu se lasa influentat de tiparul din jurul sau adica noi avem tendinta sa ne uitam in jur si sa ne facem o parere despre cum trebuie sa fim sau sa facem... traim fiecare sub un anume tipar, este "lumea noastra" locul in care suntem influentati. daca cei cu care avem contact au o parere (ca de exemplu) ca nu stim sa iubim si nu putem sa iubim cu iubirea lui Dumnezeu se prea poate sa ne lasam si noi influentati de minciuna aceasta a celui rau. in noi mereu este tendinta sa ne uitam la cei din jur sa ne comparam cu ei si sa ne conformam "lumii noastre" in care ne aflam. Eu de exemplu la inceput de credinta in primele 7-8 luni ma vedeam cam prea spirituala si ma uitam la cei din jur si ei erau altfel si doream totusi sa nu fiu o ciudata asa ca am incercat sa mai schimb cate ceva la mine probabil ca sa ma conformez "lumii mele" in care traiam. am facut o greseala... dar adevaratii oameni care au influentat lumea nu sau lasat infuentati de ea. am invatat din experienta ca trebui sa te uiti la Hristos si la scriptura si de acolo sa iti iei principiile de viata. cred ca un om cu un caracter puternic nu se ia dupa cei din jur ci se ia dupa ceea ce spune Hristos bineinteles scriptura. Am observat ca oamenii cu impact in lumea aceasta sunt foate criticati si barfiti si prigoniti, de ce? pentru ca adevarul starneste iar un om care nu se lasa influentat de lume spune adevarului pe nume si are curajul sa o spuna pentru ca nu cauta atentia oamenilor ci cauta sa faca voia lui Dumnezeu si sa invete si pe altii sa traiasca altfel adica sa traiasca numai dupa principii biblice. Un om cu impact nu se lasa influentat de lumea in care traieste ci se lasa influentat de Dumnezeu e diferit si nu i pasa de ceea ce spun oamenii atata timp cat traieste conform voii lui Dumnezeu. pentru el este mai important parerea lui Dumnezeu despre el decat parerea oamenilor! Eu una vreau sa fiu o femeie de caracter sa fiu cu impact pozitiv in "lumea mea" sa fiu o lumina, vreau sa las ceva bun in urma mea si cum sa fiu lumina daca nu ma i-au dupa lumina adevarata adica Hristos? si cum sa ma i-au dupa lumina adevarata? cunoscand cuvantul lui Dumnzeu care este ghidul vietii de credinta. M-am saturat de ipocrizie si inconstienta... cineva spunea sa nu i credem pe cei care ies in fata si se dau mari grozavi ca nus, is oameni ca si noi avea dreptate cand spunea ca astazi ies multi in fata si se vede dupa ei ca ascund ceva ca in realitate nu sunt ceea ce par... intotdeauna mi-a placut sa cred ca cei care vin in fata (ma refer la slujitori, gen catareti crestini si pastori) sunt altfel, sunt oameni care il cauta pe Dumnezeu si il slavesc pe El si cauta sa-i intoarca pe oameni cu fata catre Dumnezeu, si asa ar fi normal sa se intample dar in realitate nu este asa... prea putini sunt cei care sunt asa... eu nu pot sa inteleg cum poti sa mergi prin biserici, sa asculti cuvatul lui Dumnezeu, sa iesi in fata, sa dai bine si in realitate sa traiesti in minciuna... pur si simplu nu pot! cred ca imi stiu chemarea... stiu pe ce domeniu trebuie sa slujesc altora si imi cunosc cel putin un dar (adica poezia...) si atunci cand Dumnezeu ma chemat in slujire mi-a fost teama sa o fac... pentru ca un lucru pe care pot sa il fac este sa imi spun marturia si sunt constienta ca marturia mea nu este una simpla ci este una care atrage privirile si nu vreau ca prin asta sa fac spectacol, sa atrag atentia asupra mea... un lucru de care mi-a fost teama era de mine insumi.... imi este teama ca atunci cand oamenii vor auzii si vedea schimbarea si minunile pe care Dumnezeu le-a facut in mine sa nu devin mandra. Automat cand iesi in fata vor exista oameni care te vor aprecia si in firea noastra este impulsul asta sa fim vazuti bine dar eu vreau sa nu fiu o ipocrita sa caut salva mea si nu a lui Dumnezeu nu vreau sa ajung sa ma dau mare ca oamenii ma iubesc si sa caut atentia lor. nu vreau sa ma sadisfaca aprecierile oamenilor ci as dori sa ma sadisfaca faptul ca Dumnezeu lucreaza la inimile oamenilor si asta sa fie singura sadisfactie a mea... dupa cum spunea liderul din grupul in care sunt "noi trebuie sa fim un raspuns nu o intrebare" un om care lasa ceva bun in urma lui este un raspuns, nu o intrebare... oamenii au tot felul de intrebari si cauta raspunsuri iar un crestin trebuie sa fie un raspuns nu o intrebare si intrebarea pentru multi este cum sa fi un raspuns? pai nu poti sa dai ceea ce nu ai... ca sa fi un raspuns trebuie sa cunosti cuvantul lui Dumnezeu si sa il traiesti si atunci nu va fi greu sa fi un raspuns la intrebarile oamenilor. Cand il cunosti pe Dumnezeu, cand cunosti puterea Lui si scriptura poti sa fi un raspuns, nu o intrebare! deci... Domnul sa formeze in noi caractere puternice care sa caute fata Lui si sa influenteze nu sa se lase influentati. Amin

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © din viata gandurilor mele.... Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver