vineri, 9 septembrie 2011

Sarbatorim victoria si suntem una in Hristos!

Am descoperit un cantec fain acum cateva zile iar astazi pur si simplu mi-a venit in minte si nu mai mi-l puteam scoate din cap toata ziua l-am cantat :d Cantecul este cantat de Casey Schang (din cate stiu e compusa de el) un cantaret din america el si Chris (tipul blond) impreuna cu Miri (fata care poarta palarie) sau rugat pentru mine si Dumnezeu mi-a vindecat spatele si m-a eliberat de frica si mi-a dat libertate, deci... I AM FREE! ( ador cuvintele astea de ceva vreme :))) I AM FREE :D ) Deci versurile sunt asa:

Pacatu-Ai biruit
Dusmanul e invins
Dragostea a triumfat
cand din morti A-i inviat

Sa terminat
lucrearea A-i sfarsit
prin moartea Ta pacatul L-ai zdrobit

Ref:
Sarbatorim victoria
imbratisam iubirea Ta
in libertate noi traim
focul iubiri-L raspandim

Suntem liberi
fara frica
prin credinta
suntem biruitori



Iar acum seara cant intruna versurile urmatoare:

Traiesti in min
Traiesti in min
noi suntem una
Hristos cel inviat

Doar atat stiu dar e superb...:d ascultati si voi...



deci... inchei cu: Suntem una! :x

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © din viata gandurilor mele.... Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver