luni, 26 septembrie 2011

se apropie pustiul de inima mea...

traiesc intr-o lume ciudata in care fiecare alegere costa, unde oamenii cred ca pot insela pe Dumnezeu si pot face ce vor si sa aiba ce vor dar mereu se intampla la fel, realitatea i contrazice! fiecare alegere pe care o facem mai devreme sau mai tarziu ne va urmarii, daca astazi am facut o alegere buna ma voi bucura de ea nu doar eu ci si cei din jurul meu pentru ca alegerile mele afecteaza de multe ori si pe cei din jurul nostru... trist! astazi imi vine o fraza in cap... de ce sa platesc eu pentru greselile altora...? stiu ca nu este buna aceasta intrebare dar viata mea este pe cale sa se schimbe foarte mult se pare ca va trebui sa renunt la lumea mea, la biserica mea, la slujirea pe care o fac pe scurt la lumea mea... sa plec undeva nu foarte departe de orasul pe care il iubesc si in care Dumnezeu mi-a dat atat de multe binecuvantari... de ce? pentru ca am langa mine oameni care cred ca pot face ce vor si pot insela pe Dumnezeu, cred ca pot sa ceara ajutor de la Dumnezeu cred ca pot sa spuna ca se incred in El ca lasa lucrarile lor in mana Lui si apoi se bazeaza pe oameni ne putinciosi, dau spaga si cred ca Dumnezeu este cu ei! sunt atatea absurditati in mintea unora... cum poti sa crezi ca Dumnezeu este intr-un loc murdar? dupa cum spunea cineva Dumnezeu nu sta la un loc cu pacatul! de ce oameni cred ca pot semana ceva nedrept ca mai apoi sa culeaga ceva bun? Nu va inselati: "Dumnezeu nu se lasa batjocorit" Ce seamana omul aceea va si culege (Galateni 6.7). Astazi ma gandesc la voia lui Dumnezeu la ce vrea El sa fac in aceste momente dificile... iubesc tot ceea ce am aici si orice s-ar intampla casa mea mereu va fi pana in cele mai mici detalii aici... a fost, este si va fi mereu in inima mea! viata asta mereu ma surprinde... am crezut ca ca terminat, imi pare rau ca sa vad cum aceleasi greseli din trecut se repeta dar ce pot sa fac? sunt doar un om... cine stie, pana la urma poate totusi voi ramane... Doar Domnul poate face o minune, doar El poate salva ceva pierdut... Cand Dumnezeu lucreaza si Satan o face... tocmai cand am inceput sa slujesc cand proiectele pe care le am in cap sunt la inceput... lui Satan i este frica... stie ca se pot intampla lucruri mari in numele lui Hristos stie ca odata ce incep sa i-au initiativa totul se schimba... stie ca minciunile lui in aceasta privinta nu mai au putere. insa mai mare decat satan este Dumnezeu! Faca-se voia Lui.

dedicata acelor care merg pe un drum gresit...

"O clipa de-ai fi stat, sa asculti
cum iti soptea un glas, de sus
ca doar prin iubire vei putea s-alegi ce e bine

De ce alergi pe-un drum pustiu si greu?
de ce alegi un rau cand stii
ca intr-o zi singur ai sa fi?
de ce?"

(daca nu merge clipul atunci dai click aici)



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © din viata gandurilor mele.... Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver