sâmbătă, 17 septembrie 2011

despre om si lucrarea lui Dumnezeu

Domnul mi-a pus pe inima sa fac un grup de partasie iar apoi i-a mai pus unei fete sa faca asta... iar noi am hotarat sa mergem la alte fete sa cantam sa ne rugam si sa le vorbim din cuvant. Acum 2 ore jumate m-am intors si inca sunt marcata de starea in care sunt acele fete defapt femei in trairea lor in credinta lor in lipsa de interes pentru partasie pentru cuvant... Sunt constienta ca nu inteleg prea multe ele au trecut printr-o viata de chin in casa de copii au nevoie sa inteleaga tot mai mult dragostea lui Dumnezeu au nevoie sa constientizeze cine este Dumnezeu au nevoie sa constientizeze starea in care sunt... au atata nevoie de Dumnezeu si nici macar nu stiu daca constientizezaza ele asta (desi nu prea cred ca constientizeaza) am impresia ca stiu doar teorie, ca Dumnezeu e bun ca E cu ele ca El este asa si asa si asa.... am impresia ca stiu despre El dar nu il cunosc pe El iar cel putin eu nu am de gand sa stau cu mainile in san... vreau sa le fiu o marturie o binecuvantare vreau sa le vorbesc despre Dumnezeu despre dragostea Lui imi doresc ca ele sa il cunoasca pe Dumnezeu sunt botezate merg la biserica defapt acum merg mai rar... m-am hotarat in seara aceasta sa le arat dragoste sa am rabdare cu ele si chiar daca sunt reci si nereceptive la ceea ce incerc sa fac cu ele vreau sa continui vreau sa fiu o incurajare pentru ele vreau sa Dumnezeu sa lucreze la inima lor, eu cred Hristos poate face o minune in viata lor, eu cred ca Hristos poate lucra puternic in viata lor... si cand ma gandesc ca mai is si persoane despre care as zice ca is ok si incet incet aflu ca lucrururile nu stau deloc cum credeam uneori raman marcata de ceea ce aud... si ma intreb cum se poate sa renunti la Dumnezeu la biserica din cauza unor oameni? cum se face ca stii care nu este voia lui Dumnezeu si totusi vrei sa o faci? pe o parte lucrurile acestea pe care le vad la oameni ma ajuta ca sa constientizez tot mai mult ce mare har mi sa facut... ce minuni face Dumnezeu in viata mea si cat de minunat lucreaza El la viata mea... sunt privilegiata! sunt privilegiata sa cunosc tainele lui Dumnezeu sunt privilegiata prin modul in care Dumnezeu lucreaza in viata mea... chiar daca am si eu de facut alegeri totusi tot ceea ce sunt sunt prin harul Luifaptul ca am puterea si inteleptciune sa fac alegeri bune (atunci cand le fac) nu mi se datoreaza mie... pe o parte ma face sa vad harul lui dumnezeu in viata mea si probleme le reale pe care oamenii le au.. iar pe alta parte ma motiveaza sa doresc sa fiu o marturie pentru oameni acum chiar i dau dreptate aceluia care spunea ca este nevoie de oameni care sa vorbeasca dar sa si traiasca, este nevoie de marturii... nu stiu exact ce vrea Dumnezeu de la mine dar cred puternic ca vrea sa fiu o marturie o incurajare pentru oameni... cred ca lucrurile acestea nu mi le arata degeaba, cred ca darurile pe care le am nu sunt pentru mine ci sunt pentru ai slujii pe altii pentru a incuraja pentru a fi o marturie, faptul ca Dumnezeu ma ridicat atat de mult nu este o intamplare faptul ca mi se reveleaza in atat de multe privinte si imi da inteleptciunea sa stiu care este voia lui ce este bine si ce nu, nu este o intamplare nu este pentru faptul ca am eu ceva special nu este nici macar pentru faptul ca in momente potrivite am luat decizii bune oricum deciziile bune pe care le-am luat pana acum nu au fost lucrarea mea a fost inteleptciunea lui Dumnezeu a fost lucrarea pe care a facut-o Dumnezeu in mine... unul dintre pastorii mei a spus odata ca toate darurile sunt date pentru ai slujii pe altii numai unul singur este pentru tine insuti darul vorbirii in limbi prin care te intaresti pe dinauntru, cred ca tot ceea ce am trebuie folosit pentru lumea asta pentru oameni ca ei sa inteleaga cine este Dumnezeu si sa pot dovedi lumii ca se poate trai o viata mai buna cu Dumnezeu se poate trai mai mult din Dumnezeu! asa cum si pentru mine un om a fost si este o marturie si o mare incurajare ca se poate mai mult asa as dori sa fiu si eu si am inteles ca este nevoie de astfel de oameni, oamenii au tot felul de probleme si descurajari si cek rau vrea sa ne minta tot mai mult si este nevoie de oameni care sa traiasca pentru Dumnezeu care sa dovedeasca prin viata lor ca se poate, ca cu Hristos se poate orice, deci este nevoie de marturii. Eu una eu vreau sa traiesc mai mult din Dumnezeu si am atata nevoie de El... atunci cand ma uit la mine si vad cate trebuie schimbate i spun Domnului: "Doamne am atata nevoie de tine..." mai nou tot asta Ii repet in fiecare zi. Joi am vazut un clip pe youtube iar apoi i-am mai spus Domnului ca vreau si eu sa il cunosc asa cum vrea El sa il cunosc iar seara am primit o lectie foarte buna si importanta despre Dumnezeu si inca i mai multumesc pentru descoperirea pe care mi-a facut-o (cu prima ocazie voi scrie despre ea pe celalant blog)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © din viata gandurilor mele.... Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver