miercuri, 9 noiembrie 2011

cine sunt....?


Eu sunt un om... de multi crezuta o lumina de altii poate-un fenomen ori vreo eroina... dar sunt doar atat... un om! Un om ca toti ceilanti, cu slabiciuni defecte si chestii pe care toti le avem... in realitate tot ce sunt si tot ce am nu este de la mine, nu este pentru ca am fost mai buna, nu este pentru ca am facut alegeri bune in momentele potrivite... este pentru ca tot ce sunt tot ce am El mi-a dat, El m-a schimbat... tot ce vezi ca-i bun in mine de la El le am... dar in rest sunt la fel de om ca tine... de multe ori nevazuta, tacuta dar foarte ganditoare sunt o asimilatoare in prima faza poate par absenta din unele cadre dar sunt asa prezenta, vorbesc putin si vreau s-o fac cu folos gandesc mult uneori poate chiar si fara rost... eu sunt vasul de lut plin de cicatrice care arata ca, canva am fost doar cioburi eu sunt fata aceea calda si zambitoare chiar si in momente grele, eu sunt acea luptatoare ce cade si se ridica oricat de jos i este inima oricat de mare e durerea si cauta smerenia cauta sa iubeasca si sa nu loveasca, sa nu raneasca. eu sunt un om... un simplu om ce traieste prin puterea unui adevarat Domn, Isus Hristos si harul sau!

Astazi am fost provocata sa spun cine sunt, si scriind un raspuns mi-am dat seama ca e ceva mai lung asa ca m-am gandit sa ma gandesc putin mai mult la ceea ce sunt... desi nu am prea gandit... am scris ceea ce mi-a venit in acele momente

1 comentarii:

Lavinia Dance spunea...

:)
frumoasa postare...

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © din viata gandurilor mele.... Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver