luni, 14 noiembrie 2011

una din zilele acealea speciale...

Eu am cateva zile cu adevarat speciale si toate sunt legate ceea ce mi-a facut Dumnezeu... astazi este una din ele. anul trecut cam pe la ora asta sa nascut ceva in mine, un dar de la Dumnezeu. eram in biserica undeva pe primul rand astepand cu mare emotie sa merg in fata sa imi spun marturia in fata biserici... insa dupa ce am vorbit si am mers inapoi la la loc imi venea sa plang si imi spuneam merit eu sa fiu aici...? cine sunt eu si cum am ajuns sa fiu aici? pentru mine era o onoare sa ajung acolo, in punctul acela in care sa marturisesc inaintea oamenilor si inaintea cerului ceea ce a facut Dumnezeu in viata mea pentru primadata, sa marturisesc public alegerea mea de al urma pe Hristos toata viata mea... eram acolo in banca si nu ma puteam gandi la altceva, atunci, mai mult ca oricand am realizat ce mare har e sa fi acolo in punctul acela... in banca aceea in momentele acelea Dumnezeu a pus in mine darul de a scrie versuri... asa a inceput totul, nu am vrut si nici nu m-am gandit vreodata sa scriu dar gandurile mele erau asa de profunde si puternice si imi veneau in versuri... abea dupa o saptamana am ales sa pun aceste ganduri pe hartie... iata care au fost primele versuri:

Imi aduc aminte... cum intr-o zi
Tu m-ai chemat.
M-ai chemat...
atunci cand nici nu ma gandeam la Tine.
Te-am ales, desi eu nu credeam
ca viata-mi vei schimba atat de mult.
Am vazut noul inceput
si chiar de am cazut....
in suferinte ori carteli de am avut
Doamne, niciodata nu mai parasit!
Multumesc pentru dragostea nespusa
pentru harul care ma tinut,
pentru crucea, ce salvare mi-a adus
si pentru ca Ma-i tinut tare,sus...
cand totul era slab si jos.
Astazi stau in fata Ta...
marturisind credinta mea
si in lacrimi ma intreb:
Cine sunt eu?si cum de am ajuns pana aici....?
Cum oare Ma-i tinut si Ma-i schimbat
merit eu sa fiu aici...?
Ce har si dragoste e in Tine
cum din nimic copil al Tau,Tu ma-i facut!

astazi imi aduc aminte cu bucurie de aceste clipe si sunt cu gura pala la urechi cantand cantecul urmator :))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © din viata gandurilor mele.... Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver