marți, 8 noiembrie 2011

e unsor sa stai deoparte...

E unsor sa stai deoparte si sa strambi din nas, sa bazai si sa critici, e unsor sa fi nepasator, e unsor sa fi indiferent... ceea ce ma uimeste este ca is unii care stau deoparte si le place sa vorbeasca si sa bazaie, bine zicea un slujitor "multumesc Domnului ca macar eu fac ceva, si nu doar vorbesc" lumea e tot mai nepasatoare... biblia o stim si ne place sa o spunem dar vorba aia practica ne omoara, e unsor sa spui versete nu e greu nici sa stii biblia bine si nici sa vorbesti si mai ales daca te avantajeaza in situatiile prin care treci cu atat mai bine... trebuie sa invatam sa iubim, sa ne pese de oameni mai mult sa lasam superficialitatea si indiferenta si mai ales egoismul... unde este dragostea, unde este Hristosul pe care trebuie sa-l aratam? e unsor sa te uiti la cel de langa tine ca se trudeste si i pasa si face ceva pentru cineva dar e inconfortabil sa-i dai un ajutor sa nu dai o strambatura din nas cand vezi interesul celui de langa tine... e ciudat... stim biblia si de multe ori nu constientizam prea multe pentru e mai fain si mai confortabil sa bazai decat sa-i fi alaturi unui om... e unsor sa spui "stie Domnul" si sa stai deoparte sa privesti dar e mai greu sa incerci sa te implici sa vezi chiar ce vrea Domnul... astazi prea putini chiar isi dau interesul pentru ceva, traim intr-o lume guvernata de comoditate spirituala... e mai comod sa fiu mandru sa dau replici, e mai comod sa stau linistit sa nu lupt cu mine insumi sa nu mai uit in primul rand la mine ci sa ma uit la cel de langa mine e mai comod sa ma scuz... si bineinteles ca tocmai astia comozi stiu sa vorbeasca bine... la vorba suntem buni, la practica praf! in ultimele 2 zile am vazut in jurul meu chestii interesante... eu nu judec, dar sunt surprinsa de anumite lucruri pe care le-am vazut in ultima vreme, si ma rog tot mai mult Domnului sa nu fiu ipocrita si daca este ipocrizie sa mi-o descopere si acolo unde vorbesc si nu vorbesc bine ma rog Domnului sa-mi descopere greselile si sa ma ajute sa ma indrept. parerea mea este ca trebuie sa vorbim mai putin si sa facem mai mult si cand vorbim sa vorbim adevarul lui Dumnezeu pentru ca sa putem sa traim o viata dupa voia Lui...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © din viata gandurilor mele.... Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver